Effektiv söndag

Idag har varit en såndär dag då man bara får massor gjort! Vaknade runt 11 sen satt jag och pluggade i ett par timmar så nu ligger jag inte efter i någonting förutom matten som jag inte vet om jag ska fortsätta med. Har utökat schema så läser extra matte men problemet är att jag inte har några lektioner. Måste därför göra allt själv, på min lediga tid. Den disciplinen har tyvärr inte visat sig än men ska försöka ta igen det! Sedan har jag även hunnit med att gymma, panta brukarna som mamma har tjajat på mig att jag ska göra i flera veckor samt tagit en lång söndagsdusch. Så skönt med sånahär dagar! nu är jag värd att bara gosa ner mig i soffan och kolla på senaste avsnitten av The vampire diaries och The originals!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback