Frustration och besvikelse

Jag är så frustrerad just nu! Filmen var riktigt bra!... enda fram tills slutet. Slutet sög. På riktigt. Nu ska jag inte spola något men det värsta jag vet är sånna slut. Speciellt när filmen i helhet var både spännande, nytänkande och genomtänkt. Så slutar filmen och jag tänkte bara "NEJ. Låt det komma mer efter eftertexterna", vilket det såklart inte gjorde. Men jag får väl själv bli manusförfattare om jag nu vill att filmerna ska sluta på mitt sätt. Imorgon (eller idag fast om några timmar tekniskt sett) ska dagen bestå av pluggande, pluggande, lite mer pluggande och kanske en gnutta fotografering. Så ser nästan alla mina söndagar ut  då jag är hemma och inte på tävling. Hur brukar era söndagar se ut?
 
 
Slänger in en bild som togs i våras. Dessa svanar (det var två svanar men den andra fick inte plats i denna fridfulla bild så han beskars bort) var endast tre meter ifrån mig, helt obrydda var dom.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback