Inspirationsboost - vart kom du ifrån?

Ja, idag har det varit otroligt dålig uppdatering men jag har haft fullt upp hela dagen. Har varit i en badmintonhall fram till kvällen så kom inte hem förrän runt sex tiden. Det blev tre riktigt bra matcher och jag kände att ja, jag älskar faktiskt fortfarande att spela. Jobbigt för samtidigt så kan jag ju bara inte sluta då. Vilket jag inte ska heller. Men valet hade varit mycket lättare om jag bara kände "näe, jag vill inte längre. Det här är inte kul". Hatar alla dessa livsavgörande beslut jag måste ta och jag känner på mig att dem snart kommer komma på rullande band. Vågar jag ta steget eller inte? Det kommer att vara tufft, det kommer att kännas skit och du kommer att vilja sluta, skillnaden är om du gör det eller inte. Oavsett så är det dessa beslut som kommer att påverka din framtid och framförallt dig som person. Dessutm så känner jag mig otroligt inspirerad till att fotografra och utveckla min fotografi. Det ska bli otroligt roligt att se vart foto steg 3 kommer att ta mig och hur svåra projekt jag klarar av. Japp, jag ska börja med egna fotoprojekt, framförallt då inom modefoto eftersom det är där jag vill utvecklas just nu. Spännande ska det bli och jag har massor med ideer. Måste bara se till att hålla fast och genomföra dom nu!

fin blogg

Svar: Tack detsamma!
None None

2014-10-12 kl 11:30:56

Om du är ett fan av Rihanna, rekommenderar jag att besöka den här bloggen. Här du får se kändisen på röda mattan, skapandet av musik, plåtningar, intervjuer och mycket mer! ❤

2014-10-12 kl 20:34:43

Det är det värsta med att ha en massa spännande ideer: att man måste hitta tiden och orken att genomföra dom... Har någon plan som du vill dela med dig av? ;)

Svar: Ja precis! Nej har inga färdiga planer, bara massa ideer som kommer upp hela tiden. Ja det är nog dags att ta tag o dom nu om jag vill komma någon vart :) sj då?
None None

2014-10-12 kl 22:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback