Vinter deppmode

Är det bara jag som är otroligt trött på vintern? Alltså just nu känner jag bara hat för snön. Ser inget positivt i den här kylan för tillfället. Usch säger jag bara. Hatar att frysa vart man än går. Hatar att ha på mig mycket kläder. Hatar att det snöar och att det blåser. Hatar att inte kunna ta sköna promenader utan att man måste ha på sig tusen lager kläder därmed inräknat termobraller, sockor, benvärmare, yllehallstuk och vantar (fryser även fast jag har såhär mycket kläder på mig för det är nått fel på mig). Orkar inte bara gå och vänta. Jag vet att man ska försöka leva i nuet och blablabla men jag vill inget hellre än att det ska bli varmt. Mår fan phsyksikt dåligt i den här kylan alltså. Föredrar tillochmed regn framför detta för tillfället..
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback