Kvällstankar

Nu är det kväll och det är alltid då jag blir som piggast. Tankarna snurrar och just nu känner jag mig så trött på min omvärld. Jag blir så arg när jag ser att samhället accepterar och normaliserar vissa beteenden. Så mycket mobbing, i större samt i mindre skala, grundar sig i att ett påhittat ideal inte anses finnas hos vissa individer. Att vara annorluda i dagens samhälle är att vara fel. Man ska inte sticka ut och man ska inte vara sig själv. Jag är så trött på konflikter mellan människor som grundas utav oacceptans och oförståelse. Varför kan vi bara inte acceptera varandra? Man behöver inte tycka om alla men jag tycker att alla förtjänar att få respekt visad gentemot sig själv. Aldrig ska man på något sätt känna sig fel pga att man anses vara annorlunda. 
 
 
Modell: Sara Karlsson // Foto: Jag 

tack så mycket :D

2015-01-22 kl 02:10:18

sv: tack så mycket :D

2015-01-22 kl 10:20:15

SV: tackar så mycket :)

2015-01-22 kl 11:58:56

hej! allt bra? :)

Svar: Ja, tack! Själv då? :)
None None

2015-01-22 kl 14:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback