Shots

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Har varit helt slut hela dagen haha. Sov tre timmar när jag kom hem från skolan, åt middag, satte mig i soffan och nu ska jag gå och lägga mig. Måste bara tipsa om min nya droglåt från Imagine Dragons. När jag hittar en låt lyssnar jag söndr den enda tills den inte är bra längre, men det gör inte så mycet för för tillfället så mår jag så bra av att lyssna på låten.
 
Imagine Dragons - Shots

Haha jag gör likadant, lyssnar sönder låtar som jag gillar.

Sv: jaa, vill att våren ska komma nu!

2015-01-27 kl 21:54:58

Tack!! :)

2015-01-27 kl 22:02:44

Åh vad jag känner igen mig i detta med att lyssna sönder än låt för att den är så bra haha! Men precis som du säger så gör det inte så mycket då man snart igen hittar en ny favoritlåt :D

2015-01-28 kl 09:25:20

Tack snälla :)

2015-01-28 kl 11:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback