En sådan dag

Sorry för dålig uppdatering idag. Efter skolan drog jag till gymmet för att träna men gick där ifrån efter en halvtimme då jag inte fick någonting gjort och verkligen inte kände för det. Mådde inte så bra och smsade en kompis som direkt mötte upp mig. Sedan var jag hos henne några timmar och så otroligt skönt att ha någon som alltid lyssnar och som alltid stöttar. Vet inte vad jag skulle göra utan henne vid min sida, fyfan vad jobbigt det hade varit. Har sen varit hemma och bara myst med familjen. Känner inte riktigt för att skriva just nu så kommer uppdatera mer imorgon efter att jag tävlat! Imorgon ska vi vara positiva!
Kram på er och hppas ni får en bra fredagskväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback