Ett ord i kvarten

Just nu känns det som att jag aldrig kommer att bli klar med den här förbaskade essän. Suttit med den enda sedan jag kom hem från träningen och känner hur det bara går segare och segare. Ett ord per kvart, det är vad som levereras just nu. Vill inte gå och lägga mig heller. Får ni också sånna perioder? När man blir trött men man är så seg och allmänt trött på livet så man känner att man hellre bara sitter uppe och stirrar in i väggen hela natten. Ungefär så känner jag just nu. Tror jag ska ta mig någonting  och äta och sedan försöka bli klar med essän. En film på det skulle inte sitta helt fel sen. Imorgon börjar jag 10 och har därför sovmorgon till halv 9. Känner att jag faktiskt inte måste stressa i säng idag. Att gå och lägga mig kan vara bland det värsta jag vet ibland. Kvällsmänniska som jag är.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback