Kära måndag

Kära måndag, idag har du inte varit särkilt välkomnande. Började klockan åtta imorse vilket inte kändes skönt alls när man låg där i sängen och kände kylan knacka mot täcket. Vädret har sugit. Kallt som f*n i klassrummet. Trodde jag skulle få sluta efter lunch men nej, istället slutade jag kvart i tre. Och mensvärk har jag haft hela dagen på det. Men det gör faktiskt inte så mycket. Även fast jag för tillfället är opeppad på livet så vet jag att jag har mycket att se fram emot. Studenten, USA och alla äventyr som kommer efter. Jag känner därför att framtiden ser ljus ut. Ibland är det skönt att ha någonting att blicka fram emot när nuet sviker en. Det jag är pepp på är i alla fall fotograferandet. För tillfället är det det som sätter lite färg i den gråa vardagen. 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback