Ljuspunkter

Vad skriver men egentligen som hälsningsfras i ett blogginlägg? Hej? Tjena? Tjenixen? Välkomna? Goddag? God eftermiddag? Godkväll? Hello? Hejsvejs? Har alltid samma problem med vad jag ska skriva och kommer nog aldrig bli bättre på det heller.. Idag har det varit en otroligt bra dag med tanke på det gråa och trista vädret. Dagen började hos sjukgymnasten, skönt att träningen kanske äntligen kommer sluta påverkas av mina benproblem. Fick lite nya övningar att göra hemma så det ska nog bli bra! Sedan bar det av mot skolan för att fota i studion och jag fick riktigt bra bilder som jag blev nöjd med. Ska bli kul att sätta mig och fixa dom ikväll. Sedan bestod skoldagen också av mössprovtagning! Kan inte fatta att jag kommer att få bära en sådan mössa i vår! Längtar något otroligt samtidigt som det också känns konstigt på något sätt. Det är verkligen min tur att nu.. Surrealistiskt äh ja, men kul som fan. Nu ska jag fortsätta på en essä som ska in imorgon och sen måste jag börja röra mig mot träningen. Tre timmars träning ikväll kommer at bli tufft. Längtar redan tills jag är hemma.
 
 
 
Blir det mycket tristare än såhär? Tror inte det (även fast färgerna är fina nu). Tur att man har lite ljusglimtar i livet då i alla fall. Sen kom jag ju på att det är fredag imorgon också. Den här veckan har gått sjukt fort och det är så skönt. Ledighet imorgon!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback