Roadtrip

Nu är det snart läggdags. Jag är sådär segt trött när man egentligen måste gå och lägga sig men när man inte riktigt orkar. Förövrigt så lyssnar jag på musik och längtar ihjäl mig till sommaren (som nästan precis är över, hur ska jag orka buhuu). Ska i alla fall åka på roadtrip till USA nästan precis efter att jag tagit studenten. Fatta vilket äventyr! Kan inte annat än längta ihjäl mig och hoppas hoppas på att detta läsår och vintern drar förbi snabbt. 
Imorgon har jag sovmorgon till 11.30 men ska försöka gå ut och springa på morgonen o vädret tillåter. Försöker hitta en bra ursäkt till att inte göra det men hur som så blir det av. Det är bara lyfta på ruman och få det gjort, hur dåligt väder det en är.
 
 
Bilder tagna från tumbler. Hoppas på att snart ha egna usa bilder att kunna använda!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback