Spontan tjejkväll

Nu äntligen är det fredag och helg! Skolan idag gick snabbt och väl hemma blev det direkt att krypa ner i soffan och sätta på en film. Fredagsmyset blev brie, kex och choklad och en kopp te på det då jag börjar känna av lite halsont. Hade tänkt fotrsätta ligga kvar i soffan hela kvällen men nu ska jag iväg till en kompis på lite fredagsmys istället. Mysigt och välbehövligt. Stannar bara ett par timmar för imorgon ska jag upp tidigt för att tävla. Ska bli intressant att se hur det känns att spela imorgon med tanke på min intressesvacka. Förhoppningsvis så finns glädjen i att spela fortfarande kvar imorgon. Nu måste jag klä på mig och börja röra mig. Trevlig fredagskväll på er!
 
 

Vad mysigt! :)

2014-10-12 kl 09:33:47

Sv: Åååå, tackar så mycket! :)

Vad gott det ser ut att vara!

2014-10-12 kl 16:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback