Stress... i onödan

Idag har varit en såndär onödig dag som man bara vill hoppa över. Ni vet hur jag fick super brottom till tåget imorse? Faktum var att tåget var försenat 20 min och eftersom det var försenat matchade ingen buss sen in med tåget. Jag sprang alltså hela vägen till tåget helt i onödan. Pizzan hann jag inte äta upp heller. Det vara bara att vända och börja lunka hemåt. Eftersom att jag bara hade en lektion gjorde det inte så mycket att jag missade den men känns ju ändå helt onödigt när jag ändå var påväg och allting. Jaja jag har i alla fall fått mycket gjort här hemma idag. Fixat lite med studenten, skickat iväg lite mail, fixat de flesta bilder från min och Felicias fotosession och äta b&j och kolla på film har jag också hunnit med. Bjussar på några nyredigerade bilder på Felicia:
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback