Beslutet

Idag har det varit en bra dag. Fick sovmorgon till 9, sen innan jag åkte till skolan var jag en sväng på banken för att fixa med lite ärenden vilket var skönt att få gjort. I skolan så hade jag en extralektion vilket gör att jag är ledig på fredag! En extra ledig dag är precis vad jag behöver! Sedan gick vi igenom lite högskolor ch info om det men min mentor. Så otroligt svårt att veta, och framförallt bestämma sig, för vad man ska göra efter gymnasiet. Hat i hela mitt liv sagt att jag ska ta ett års paus, resa och jobba för att spara pengar. Men nu är jag inne på något helt annat, något som är både otroligt spännande men samtidigt väldigt läskigt. Jag vill plugga på fotohögskola i ett land som jag aldrig varit i, långt, långt härifrån. Faktiskt nästan så långt ifrån Sverige som man kan komma. Frågan är bara om jag kommer våga?
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback