Comeback?

Oj oj oj vad länge sen det hände något här på bloggen nu. Som ni ser har det varit helt dött på bloggen ett par månader nu. Jag hatar att min inspiration går från absolut noll till hundra på några sekunder, sen från hundra till noll. Min motivation är som en bergochdalbana... Även fast jag inte har några förhoppningar på att detta ska hålla under en längre tid så ska jag i alla fall blogga för tillfället. Det händer så otroligt mycket just nu och det kommer att hända så mycket längre fram så känner att jag vill dela med mig av allt. Eller bara få allt nedskrivet. 
 
Jag har fotat otroligt mycket de senaste månaderna och vill lägga upp lite utav mina bilder så det kommer nog komma några inlägg med bilder som jag inte visat med jämna mellanrum. Förövrigt så vill jag även berätta att imorgon börjar min deff. Haha okej kanske inte deff men har varit så otroligt onyttig sedan jul så måste verkligen bort med all skit. Imorgon börjar jag alltså med all träning på allvar. Har tränat bra de senaste två veckorna men har inte kunnat träna mer än ett pass per dag då jag känt att jag inte vill gå ut för hårt. Men har hunnit bygga upp mig lite igen så nu ska jag bara ge gärnet. Morgonträning på gymmet imorgon samt badmintonträning på kvällen!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback