Idea inspo

Usch vad dålig uppdareing det blivit nu men har så mycket i skolan. Och bättre blir det inte nu i helgen för då åker jag iväg på tävling också och tar inte med mig datorn. Men har lite tid över imorgon då vi åker på kvällen så ska försöka slänga ihop några tidsinställa inlägg så det inte blir alltför tomt här! 
 
Försövrigt så håller vi på med våra portfolios som vi sedan ska skicka in som ansäkan till högskolor och det är så himla klurigt! Vad vill dom se, vad är bra/dåligt, hur ska man organisera upp det? Det finns så många olika sätt och perspektiv som man kan göra sin portfolio på. Ska man visa en bra bredd eller det som man själv är stolt över? I slutändan är det troligtvis bäst att visa de bilder du själv känner för men det är också svårt liksom.... Om ni har några tips så kommentera gärna! Annars hänger jag mycket på pintarest där jag letar inspiration till kommande photoshoots. Här är några utav de bilder jag hittat: 
 
 
Bilder från Pinterest
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback