När man inte har tid att bli sjuk

Ni vet känslan när allt rullar på så bra och man är helt tillsfred med ens vardag och allt som ska komma, och så går man och blir sjuk. Har verkligen inte tid för att bli sjuk men känner att det är pågång! Vad ska man göra liksom. Har inte råd att förlora mer träning. Ska träna ikväll och hoppas på att det känns bättre. Annars har jag iallfall helgen på mig att vila. Jag som är så fotosugen nu också när snön lagt sig så fint på träden. Men orken och motivationen till att gå ut finns inte just nu. Ljuset blir ju så troligt fint också suck*. Eftersom att jag inte har några nytagna bilder tänkte jag bjuda på några från i julas då solen sken så fint uppe i norr.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vilka fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
None None

2015-01-22 kl 16:12:07

så fint

Svar: Tack så jättemycket!
None None

2015-01-22 kl 17:06:56

åh fantastiskt fina bilder :D

Svar: Taack :D
None None

2015-01-22 kl 20:53:59

Svar: Ja, hon är sååå söt! Hon växer superfort :)

Vilka fina motljusbilder i solnedgången!

2015-01-22 kl 21:12:08

så sjukt fina bilder

Svar: Åh tack så mycket! :D
None None

2015-01-22 kl 21:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback