Skicklighet eller

 
Den hr bilden togs för ca två år sedan och är den är jag faktiskt jävligt stolt över. Den är inte överredigerad utan blev nästan perfekt redan när jag tog den, ljuset är naturligt (och väldigt bra!) och skärpan sitter nästan där den borde sitta! Det roliga är att det faktiskt bara var tur att den blev såhär bra. Jag hade precis fått mitt makroobjektiv och kunde faktiskt inte så himla mycket om att fotografera. Vet inte riktigt hur jag lyckades få till en så bra bild haha. Lite ironsikt faktiskt. Men min lärare säger att alla kan ta en bra bild någon gån, faktum är att de flesta faktiskt gör det, men bara en bra fotograf kan göra det om och om igen. Sant faktiskt. (Notera mitt gamla, och superdupersnygga, vattenmärke)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback