Starten på en lång resa?

Har varit en fullspäckad dag idag vilket inte var planen från början. Skulle gå i skolan hela dagen sen åka hem och ta det lite lungt och plugga men min arbetsledare ringde och frågade om jag kunde ta ett pass och eftersom att jag vill tjäna så mycket pengar som möjligt nu så tackade jag ja. Jobbade och åkte direkt till träningen utan middag i magen. Kom hem för ca en halvtimme sen och nu har jag precis ätit. Ska gå och lägga mig snart vilekt sks bli så otroligt skönt. Juste och så vil jag ju berätta att jag sökt in till en fotoskola I Australien (!!!!) idag! Jag är så otroligt spänd på att se vart detta ska leda. Så nästa termin kanske jag går på Raffles! Helt sinnessjukt!
 
Kan inte fatta att det är påväg att hända! Australien?! Sydney?!
 
 

sv: visst är den :D

2015-01-27 kl 01:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback