Tagga

Snart bär det av till Borlänge för att tävla. Känner mig sjukt oruttig då jag inte packat klart och inte riktigt har koll på läget. BEstämde mig för att packa nu när jag kom hem istället för att packa igår som jag alltid brukar. Vi åker inte så tidigt vilket är skönt för nu har jag lite tid på mig att packa klart och äta någor. Det var ett tag sen jag tävlade sist så det ska bli kul! Dock så har jag lite ångest över alla läxor jag har över helgen och som jag vet inte kommer bli gjorda haha. Men det får vi lösa sen. Hoppas ni får en bra helg!
 
Ps. tidsinställda inlägg på g!
 
 

Åh älskar in header, så clean :)
Kram Hanna!

Svar: Åh tack! :D Kramisar
None None

2015-01-30 kl 18:55:03

Vilken grym bild :d

Svar: Tack :D
None None

2015-01-30 kl 19:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback