Busy woman

Oj oj oj vilken torka det var här då. Det är höstlov och jag har haft fullt upp konstant i en vecka nu. Från att ha varit i Norge från fredag till måndag till att samma kväll som jag kom hem dra på haloweenfest, sova hos en kompis, vara med kompisar dagen efter, kommma hem, sova, gå upp (nu ligger vi på onsdag), på direkten åka till farsta för att möta upp en kompis sedan dra hem till en annan kompis för att träffa massa andra kompisar, åka ut på äventyr på kvällen, komma hem sent, sova ut, gå upp, åka till Fotografiska med en kompis, äta på vapiano och sen änrligen komma hem för att stanna haha. Igår blev jag nämligen sjuk och nu ligger jag här i soffan med en förkylning som inte verkar gå över inom kort. Tänkte att jag skulle utnyttja detta och få lite saker gjort. Söka jobb, arbeta och utveckla lite ideer som jag har, fota min läxa och såklart plugga ikapp de 40 sidor som jag ligger efter i matten. Tänkte bara meddela att jag nu är tillbaka och senare kommer bilder från en photoshoot samt bilderna från Norge upp. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback