When I keep sayin' that I'm lookin' for an empty space

Hemma från tävlingen nu. Med mig hem fick jag 250kr och en ont fot. Helgen gick på sätt och vis både bra och dåligt. Dubbeln gick super och singeln gick bajs. Har problem med framsidan av högra vaden vilket inte alls var vätat då jag trodde att det blivit bättre... Inte känt av det när jag tränat men nu när det blir lite intesivare matcher så visade det sig igen. Så det var bara att lämna WO (Walk Over) i singeln och satsa stenhårt på dubbeln där det blev en andraplats! Vann 250kr men hade så gärna viljat vinna då vinsten var 500kr. Behövde dom pengarna haha! Nu är det bara att ladda upp inför en ny vecka med skola, träningar och jobb! Inte supertaggad men om jag bara kan ta mig igenom några månader till så kommer jag att få en välförtjänt långsemester. Gud vad skönt. 
 
Drog ett citat av Imagen Dragons i rubriken föresten. Alltså dom är ju gudar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback