En lång dag

Tjenixen. Bara tisdag idag och jag är så trött. Vill bara lägga mig ned och sova men tyvärr så går inte det. Träning om ca en timme så måste börja göra mig iordning. Känner typ bara att jag inte pallar längre men samtidigt så är det inte många tävlingar kvar nu. Ska försöka att verkligen ge allt och göra allt inför de sista tävlingarna så att jag verkligen presterar på topp. Jag vet ju inte hur det kommer bli nästa termin om jag kommer att fortsätt eller om jag ens kommer att bo kvar i Sverige då.. Men längtar faktiskt till imorgon även fast jag måste till skolan. För imorgon ska vi äntligen gå igenom framtiden haha. Bokstavligt talat. Vi ska kolla på vilka alternativ man har om man vill bli fotograf och vad för sorts fotograf. Typ högskola och isåfall vart, i Sverige eller utomlands. Om man vill starta eget och hur man bäst går tillväga. Ska bli sjukt intressant och hoppas på att äntligen få lite klarhet i vad jag vill. Får liksom inte ut någonting av att sitta och kolla på hemsidor fram och tillbaka... Gud vad långt inlägg det blev. Tänkte också berätta att jag har förberett några inlägg som kommer visas in the future. Exciting!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback