Present tips

Jag har själv supersvårt att hitta på presenter/julklappar till familj och kompisar runt jul. En fördel med att gå foto på min skola är att vi får fri tillgång till skrivarna på skolan vilket ger en OÄNDLIGA möjligheter. Förra året när de flesta av mina kompisar fylde 18 gjorde jag speciella kort till alla mina kompisar som jag skrev ut på skolans skrivare. Jag har skrivit ut tavlor och kort. Dina nära och kära blir inte bara superglada utan det blir också sjukt bra reklam för dig! Så om du har tillgång till bra skrivare i skolan, eller hemma för den delen, utnyttja dom! Det kommer jag faktiskt sakna när jag går ut. Fri tillgång till fotoskrivare! 
 
 
Iår gav jag t ex den här tavlan till min moster. Fast den ska vara stående men det blev snyggare i bloggen såhär.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback