Smoothie tajm

Kom hem från träingen för inte så länge sen och nu har jag precis gjort mig en smothie. Första gången jag hade dom här smakerna men det blev sjukt gott! Vet att jag har gjort ett inlägg tidigare om vad jag har i mina smothies men tänkte dra det igen. Har alltid naturell yoghurt och banan som bas. Bananen gör att det oftast inte behövs någon sötning alls även fast du änvänder lite syrligare frukter/bär som smaksättning. Jag brukar oftast ha i frsta hallon, jodgubbar och/eller björnbär. Idag provade jag att göra någonting nytt och tog lite nektarinbitar som jag fryst in sen i somras samt frysta granatäppelkärnot (finns att köpa i de flesta matbutiker). Mmm säger jag bara. Har redan hunnit dricka upp den hihi.
 
 

Åh, ser jättegott ut

2015-01-22 kl 06:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback